مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-06دانش

افتتاح چند طرح عمرانی در دانشگاه اصفهان با حضور وزیر علوم


علوم، تحقیقات و فناوری طی سفر به اصفهان ساختمان خیرساز دهقانی، دانشکده علوم و فناوری های زیستی و گروه زمین شناسی دانشگاه اصفهان را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز به اصفهان سفر کرد و در ابتدا با حضور در حرم الشهدا دانشگاه اصفهان با شهدای گمنام تجدید میثاق کرد.

در ادامه نیز ساختمان خیرساز دهقانی در دانشگاه اصفهان افتتاح شد؛ همچنین کلنگ ساخت دانشکده الهیات و معارف اهل بیت (ع) بر زمین زده شد؛ بازدید از مرکز رشد دانشگاه اصفهان و افتتاح دانشکده علوم و فناوری های زیستی و گروه زمین شناسی از دیگر برنامه های وزیر علوم بود.

منصور غلامی سپس در جمع مسؤولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان اظهار داشت: سال 58 دانشجوی دانشگاه اصفهان شدم و تاکنون کارهای خوب و عظیمی انجام شده است؛ جایگاه خاص دانشگاه اصفهان در شهر این ضرورت را ایجاد می کرد که توسعه خوبی داشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دانشگاه اصفهان از دانشگا ه های مطرح در کشور و دارای جایگاه بین المللی است، اعضای هیأت علمی و کارمندان نقش زیادی دز بالندگی دانشگاه داشته اند؛ کارهای خوبی در توسعه فناوری دانشگاه شکل گرفته است که برای حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح عمرانی در دانشگاه اصفهان با حضور وزیر علوم

افتتاح چند طرح عمرانی در دانشگاه اصفهان با حضور وزیر علوم