مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-06سياسي

نیاز انقلاب به نقش آفرینی مؤثرتر علما بیش از پیش احساس می شود


سازمان تبلیغات اسلامی برای اعتلای وحدت تمام توان و ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.

- حجت الاسلام و المسلمین قمی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای اعتلای وحدت تمام توان و ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی با جمعی از علمای برجسته اهل سنت کشور که در مجتمع شهدای هفتم تیر انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد با بیان اینکه علمای دین مجاهدان عرصه فرهنگ و مکتب هستند اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی عظیم برای بازگشت به دین بود و در عصری این اتفاق شکل گرفت که دشمنان می خواستند دین را به حاشیه کشانده و به آن کم اعتنایی کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه علت مبقیه انقلاب اسلامی همان علت محدثه آن است عنوان داشت: مردم با دغدغه دیانت و دینداری و با راهنمایی علما به میدان تکلیف و تعیین سرنوشت خود آمدند و بنا شد تا حکومتی را بر پایه آموزه های دینی استوار کنند و انقلاب اسلامی در عصر شکل گرفت که دنیا باوری به حاکمیت دین بر زندگی و تمام شئون حیات اجتماعی نداشت.

عضو عالی شورای انقلاب فرهنگی افزود: این که در مقام عمل چه ضعف ها و اشکالاتی در انقلاب وجود دارد قابل بررسی است اما داعیه اصلی این است که انقلابی با محور قرار دادن دین با نقش آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز انقلاب به نقش آفرینی مؤثرتر علما بیش از پیش احساس می شود

نیاز انقلاب به نقش آفرینی مؤثرتر علما بیش از پیش احساس می شود