مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-06سياسي

دولت و کارفرما نباید کاستی های خود را از سفره کارگر جبران کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور، درباره مشکلات کارگران در تأمین امرار معاش گفت: نیروی کار در کنار سرمایه و تکنولوژی، - حمیدرضا امام قلی تبار درباره مشکلات کارگران در تأمین امرار معاش گفت: کارگران نباید تاوان کاستی های برنامه های دولت و کارفرمایان را به دوش کشیده و از سفره کوچک شده خود این نیاز ها را تامین نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور، درباره مشکلات کارگران در تأمین امرار معاش گفت: نیروی کار در کنار سرمایه و تکنولوژی، یکی از مولفه های اساسی یک فعالیت اقتصادیست که به عنوان یک مکمل توانمند، نقش پررنگی در تکمیل این چرخه بازی میکند.

به اعتقاد برخی کارشناسان اقتصادی، حمایت و ارزش گذاری نیروی کار حتی می تواند چالش های سرمایه و تکنولوژی را پوشش داده و در برخی موارد به توانمند سازی آن ها منجر شود.

وی ادامه داد: گواه این موضوع حمایت کشور ها از نیروی کارخود، در کنار تصویب و رعایت قوانین سخت گیرانه در جهت حمایت از این قشر و نظارت دولت ها بر روابط کارگر و کارفرما است که با وجود تشکل های مستقل کارگری تقویت میشود.

اینکه موضوع فوق در کشورمان به چه شکلی برنامه ریزی، اجرا و نظارت می شود، قابل بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و کارفرما نباید کاستی های خود را از سفره کارگر جبران کنند

دولت و کارفرما نباید کاستی های خود را از سفره کارگر جبران کنند