مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-06سياسي

انقلاب ایران چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان داد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب ایران چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در مراسم یادواره شهدای بخش سیروان به محوریت شهید معظم عامر قادری که در روستای محراب سنندج برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب متعلق به مردم و برخواسته از فکر و نظر همین مردم است و امام به پشتوانه ملت به پا خواست و بنیان ستم شاهی را ساقط کرد.

وی افزود: نظام مردمی، انقلابی و اسلامی امروز مایه افتخار تمام ملت ایران است و حکومتی بر کشور حاکم است که برگرفته از اسلام بوده و در برابر تمام دشمنان این نظام اسلامی قد علم کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور کردستان در راه انقلاب و نظام اسلامی جوانان بسیاری را تقدیم کرده اند و همواره در صحنه های مختلف حضور داشته اند.

سردار حسینی یادآور شد: مردم این منطقه در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 19 شهید را تقدیم کرده اند و آخرین شهید نیز شهید عامر قادری بود که در راه مجاهدت در راه خدا چندی پیش به دست دشمنان نظام و گروهک های معاند به شهادت رسیده است.

وی بیان کرد: خون شهدا وظیفه ما را سنگین کرده که در راه خدمت به مردم شهید پرور از هیچ کوششی دریغ نکنیم و تمام افتخار ما خدمت به این مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ایران چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان داد

انقلاب ایران چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان داد