مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-06سياسي

پروژه های روستایی با یک میلیارد تومان اعتبار در دماوند افتتاح شد


پروژه های روستایی دماوند با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در 2 روستای کلاک و سربندان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر شنبه و هم زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ساختمان دهیاری روستای کلاک و پروژه زیرسازی، جدول کشی و آسفالت بلوار جنوبی مسجد جامع روستای سربندان با حضور مهدی حیدری، فرماندار، محمدتقی تقی زاده، دادستان، اسماعیل سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند، علی مجاوری، رییس شورای بخش مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

گفتنی است که ساختمان دهیاری روستای کلاک با بیش از 400 میلیون تومان اعتبار در مساحت 100 متر مربع و پروژه جدول کشی و آسفالت بلوار جنوبی مسجد جامع روستای سربندان با اعتباری بالغ بر 680 میلیون تومان، شامل 5 هزار متر آسفالت، 300 متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی، 300 متر طول جدول کانیو، 200 متر طول جدول نهری و 900 متر مکعب دیوارکشی افتتاح شده است.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این افتتاح ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اوایل دولت تدبیر و امید، تعداد خانوار کمی در روستای کلاک وجود داشت، اما در حال حاضر مشکلاتی از قبیل تامین آب شرب، گازرسانی و بهینه سازی معابر برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های روستایی با یک میلیارد تومان اعتبار در دماوند افتتاح شد

پروژه های روستایی با یک میلیارد تومان اعتبار در دماوند افتتاح شد