مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-06اقتصادي

کشف یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در پی تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) به تعداد یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن گیاهی خوراکی که به وسیله یک دستگاه تریلر کشنده در حال خروج غیرمجاز از استان اردبیل بود کشف و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و طی هماهنگی با معاون دادستان مرکز استان، همکاری نیروی انتظامی و همراهی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعداد یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی خوراکی که با یک دستگاه تریلر کشنده در حال خروج غیرمجاز از استان بود کشف و توقیف شد.

وی افزود: وزن این محموله کشف شده روغن گیاهی به میزان 21 هزار و 80 کیلوگرم بوده و پرونده پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع ذی صلاح ارسال گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تشدید بازرسی های مستمر از بازار گفت: بازرسی های مستمر کارشناسان و بازرسین این سازمان در بازار و روند توزیع کالا های تنظیم بازار انجام می گیرد از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، فروش خارج شبکه، فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر، احتکار، درج نکردن قیمت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی در اردبیل

کشف یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی در اردبیل