مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-06سياسي

بیمه نامه حامی بازنشستگان صادر شد


رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، قرارداد بیمه نامه حامی بازنشستگان را با هدف افزایش خدمت رسانی و حمایت حقوقی از جامعه هدف، - در دهه فجر امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل بیمه کوثر این قراداد را به منظور ارتقای منزلت و کرامت بازنشستگان نیروهای مسلح امضا کردند.

در این مراسم رییس سازمان بازنشستگی با بیان اینکه مسئولان ساتا و سابا ارایه خدمات بیمه ای به پیشکسوتان نیروهای مسلح را سرلوحه فعالیت های این سازمان قرار داده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری شرکت بیمه کوثر بیمه نامه‎ های مختلقی برای بازنشستگان نیروهای مسلح صادر شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی از ارایه این بیمه نامه به صورت رایگان به بازنشستگان خبرداد و اظهار کرد: حق بیمه این بیمه نامه از سوی بیمه کوثر و ساتا پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس این بیمه نامه خدمات مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری به بیمه شدگان ارایه می شود، افزود: تمامی دعاوی اعم از حقوقی، کیفری، ثبتی و غیره تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارد.

در این مراسم مدیرعامل بیمه کوثر نیز ضمن با تاکید بر ارتقای منزلت و معیشت بازنشستگان نیروهای مسلح، گفت: ارایه خدمات به پیشکسوتان نیروهای مسلح که سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه نامه حامی بازنشستگان صادر شد

بیمه نامه حامی بازنشستگان صادر شد