مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-06اجتماعي

اردکان شهر بدون مانع کشور معرفی شد


معاون عمرانی فرماندار اردکان از معرفی اردکان به عنوان شهر بدون مانع کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اسماعیلی، صبح شنبه در نشست مناسب سازی محیط و اماکن شهری اردکان اظهار داشت: با توجه به اینکه موضوع مناسب سازی تا 10 سال قبل در کشور ما امری غریبی بوده با این حال در همین چند سال اخیر اقدامات خوبی در راستای مناسب سازی در این شهرستان صورت گرفته است به طوری که می توان گفت درصد بالایی از معابر مناسب سازی شده است.

وی بیان کرد: اردکان با تامین زیرساخت ها در راستای مناسب سازی با تامین مسکن مناسب حمل و نقل در دسترس مناسب سازی معابر و اماکن شهری دسترسی آسان به وسایل ارتباطی و… موفق شد شهری بدون مانع در استان و کشور شناخته شود.

معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه شهرداری ها در تحقق مناسب سازی نقش به سزایی دارند، تصریح کرد: شهرداری اردکان برای رفت و آمد و آسایش افراد جامعه هدف در زمینه مناسب سازی اقدامات موثری از جمله تعبیه و تجهیز معابر مناسب، تجهیز و نصب چراغ ها و علائم راهنمایی انجام داده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مناسب سازی معابر الفبا و لازمه حضور معلولان در جامعه است، افزود: اولین امکانی که برای معلولان می تواند فراهم کرد، زمینه سازی برای حضور در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکان شهر بدون مانع کشور معرفی شد

اردکان شهر بدون مانع کشور معرفی شد