مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-06فرهنگي

معرفی هیات انتخاب یک رویداد تئاتری


اعضای هیات انتخاب بخش صحنه ای شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، خیام وقار کاشانی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: امین زندگانی، حسین کیانی و یاسمن نصیری مسئولیت انتخاب نمایش های صحنه ای، این دوره از جشنواره را به عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه جشنواره شانزدهم تئاتر مهر کاشان در4 بخش مسابقه صحنه ای، نمایش های کودک و نوجوان، مهمـــان و ویژه و بخش مسابقه نمایشنامه نویسی از 16 تا 22 اسفند ماه با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی کاشان برگزار می شود، مهلت ارسال آثار در این جشنواره را اول اسفند ماه ذکر کرد.

امین زندگانی متولد سال 1351 تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

وی در نمایش های همسرایی مختار ، خروسک پریشان ، بازی تابلوی آخر ، به من دروغ بگو ، دو مرد و یک نیمکت ، سرخ سوزان و نمایش مرغ دریایی به ایفای نقش پرداخته است.

وی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر در سال 74 را از آن خود کرده و در سریال های وکلای جوان ، به سوی پیروزی ، راه سوم ، روزگار جوانی ، همسفر ، چند دقیقه زندگی ، معصومیت از دست رفته ، نوعروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب یک رویداد تئاتری

معرفی هیات انتخاب یک رویداد تئاتری