مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-06اجتماعي

ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به گیلان


براساس مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از امروز، 18 بهمن ورود و تردد خودروهای پلاک غیربومی به استان ممنوع است.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهور گیلان گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از امروز، 18 بهمن ورود و تردد خودروهای پلاک غیربومی به استان ممنوع است.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اعمال محدودیت های ترردی جدید اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از امروز، 18 بهمن ورود و تردد خودروهای پلاک غیربومی به استان ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان کنترل می شود و رانندگانی که نسبت به مصوبه کمیته امنیتی انتظامی بی توجه باشند 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی در خصوص محدودیت های ترددی داخل استان گفت: محدودیت تردد از شهرستان های زرد به نارنجی و برعکس همچنان برقرار است؛ همچنین منع تردد شبانه هم از ساعت 21 الی 4 بامداد در تمام شهرها اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین گزارش های علوم پزشکی گیلان شهرستان های رودسر، لاهیجان، صومعه سرا، رودبار، رشت، آستانه اشرفیه و بندرانزلی هفت شهرستان نارنجی گیلان هستند و هفت شهرستان زرد داریم، دو شهرستان املش و شفت نیز در وضعیت آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به گیلان

ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به گیلان