مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-06اقتصادي

سهم بندی ناعادلانه؛ مانعی در بهره برداری از خط دو متروی شیراز


خط دو متروی شیراز نیازمند توجه بیشتر مسئولین کشوری و عزم جدی تر مسئولان استانی و شهری برای تامین قطارهای آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با نزدیک شدن به زمان بهره برداری از خط دو متروی شیراز در سه ایستگاه، موضوع تأمین واگن های آن به چالشی تبدیل شده که در افکار عمومی بی پاسخ مانده بود.

این موضوع با ورود دو رام قطار به شهر اصفهان از حساسیت بیشتری برخوردار شده و گمانه زنی ها پیرامون اجحاف و حق خوری در قبال تأمین واگن های قطار شهری شیراز نیز بیشتر شد و حتی صحبت هایی مبنی بر استفاده از واگن های خط یک مترو برای خط دو مطرح شده بود، موضوعی که در صورت تحقق، موجب افزایش فاصله حرکت قطارها خواهد شد.

قراردادهای شهرداری شیراز برای تأمین واگن های مترو مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه جهت تأمین واگن های خطوط مترو در شیراز تاکنون سه قرارداد بسته شده، اظهار داشت: قراردادی به تعداد 150 واگن با شرکت ایریکو جهت تأمین واگن های مترو شیراز بسته شد که از آن 15 واگن تأمین شده است اما در تأمین مابقی واگن ها به علت مشکلات مالی و مشکل در باز کردن LC، موفق نبودیم.

وی با اشاره به قرارداد دیگر به منظور تأمین واگن های متروی شیراز گفت: در سال 1389، وزارت کشور قراردادی با سه شهر شیراز، اصفهان و تبریز منع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بندی ناعادلانه؛ مانعی در بهره برداری از خط دو متروی شیراز

سهم بندی ناعادلانه؛ مانعی در بهره برداری از خط دو متروی شیراز