مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-06سياسي

5 میلیون دانش آموز در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد


رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور از برگزاری اردوهای راهیان نور در بستر سامانه شاد و شرکت بیش از پنج میلیون دانش آموز در آن خبر داد.

- مجتبی باستان شنبه 18 بهمن ماه در یادواره شهید اسدآبادی شهید محمدرسول رضایی شهید شاخص سال 99 در قشر دانش آموزی کشور که در شهرستان اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: از 15 بهمن تا 30 اسفندماه که احتمالاً تا فرودین سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت، با توجه به شیوع کرونا اردوهای راهیان نور در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد و در این اردوهای راهیان نور بیش از پنج میلیون دانش آموز شرکت خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی مطرح کرد: سعی داریم تا شهید 13 ساله اسدآبادی محمدرسول رضایی در سال 1400 به عنوان شهید شاخص سال معرفی شود و کتاب شهید محمدرسول رضایی به تعداد بیشتری منتشر و فرازهایی از این کتاب ارزشمند در سامانه شاد تدریس و تدوین شود.

وی با تأکید بر مطالعه وصیت نامه شهدای دانش آموز و شهدای شاخص توسط جامعه و دانش آموزان، با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید والامقام محمدرسول رضایی افزود: وصیت نامه این شهید والامقام حاکی از آن بوده که با علم و دانش و برای رضای خدا و تبعیت از رهبری پا به میدان جبهه های جنگ گذاشته بنابراین باید دست پدر و مادر این شهید عزیز را که حاصل تربیت این والدین گرانقدر بوده است، بوسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون دانش آموز در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد

5 میلیون دانش آموز در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد