مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-06پزشكي

اتمام ذخایر خونی بیمارستان های خوزستان / نیاز فوری به همه گروه ها


مدیرکل انتقال خون خوزستان با اشاره به کاهش شدید ذخایر خونی، گفت: ذخایر خونی بیمارستان ها خالی شده است و به همه گروه های خونی نیاز داریم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل انتقال خون خوزستان با اشاره به کاهش شدید ذخایر خونی، گفت: ذخایر خونی بیمارستان ها خالی شده است و به همه گروه های خونی نیاز داریم.

دکتر عبدالعزیز فقهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فصل سرما‏‏، اکنون همه بیمارستان ها با کمبود خون مواجه هستند و ذخایر خونی بیمارستان ها خالی شده است.

وی افزود: با توجه به کاهش ذخایر خونی بیمارستان ها، به شدت نیازمند اهدای خون هستیم و به همه گروه های خونی نیاز داریم.

فقهی با اشاره به نیاز فوری بیماران به دریافت خون تازه تصریح کرد: با توجه به زیاد بودن عمل های جراحی در خوزستان‏، مصرف خون در این استان نسبت به استان های دیگر بالاتر است.

در خوزستان علاوه بر نیاز خون برای عمل های الکتیو و اورژانسی، بیماران تالاسمی نیز مقدار زیادی از خون مصرفی استان را به خود اختصاص داده اند.

بیماران تالاسمی به خون تازه نیاز دارند و برای ادامه حیات این افراد، باید به طور مستمر خون مورد نیاز این بیماران تهیه شود.

مدیرکل انتقال خون خوزستان بیان کرد: از مردم می خواهیم با مراجعه به پایگاه های انتقال خون‏‏، نسبت به اهدای خون اقدام کنند تا ذخایر خونی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ذخایر خونی بیمارستان های خوزستان / نیاز فوری به همه گروه ها

اتمام ذخایر خونی بیمارستان های خوزستان / نیاز فوری به همه گروه ها