مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-06پزشكي

چهارمین کنگره سلامت همراه در شیراز برگزار می شود


رییس مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه به میزبانی شیراز و با محوریت کروناویروس به صورت وبینار برگزار می شود.

- دکتر کامران باقری لنکرانی شنبه 18 بهمن در یک کنفرانس خبری بیان کرد: چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه با حضور 10 سخنران خارجی و اساتید دانشگاه های کشور با محوریت ویروس و بیماری کرونا در شیراز برگزار می شود.

رییس کنگره بین المللی سلامت همراه افزود: با توجه به شیوع کرونا و الزام آور بودن مراقب های پیش از بیماری و حین بیماری، محور کنگره چهارم سلامت همراه بر موضوع کرونا است.

او تاکید کرد: در راستای مقابله با کرونا و گسترش همه گیری این بیماری از هر راهکاری باید بهره جست تا اپیدمی این بیماری این بیماری از بین رفته و شاهد کاهش آمار مربوط به ابتلای این بیماری باشیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: در کشورهایی که واکسن کرونا در مرحله انسانی است تاکنون آمارهای مربوط به این بیماری کاهشی را به همراه نداشته.

او اضافه کرد: از مهمترین راهکارهایی که در راستای مقابله به این بیماری می توان لحاظ کرد، راهکارهای مراقبتی ست و در راستای افزایش سلامتی جامعه تلاش شده تا با شناسایی و بیماری یابی فعال از همه گیری و پدید آمدن موج چهارم کرونا جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنگره سلامت همراه در شیراز برگزار می شود

چهارمین کنگره سلامت همراه در شیراز برگزار می شود