مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-06بين الملل

دولت بایدن در پشت پرده اقدامات تروریستی در سوریه و عراق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی الصطوف نماینده پارلمان سوریه امروز (شنبه) در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه عراق تصریح کرد: - نماینده پارلمان سوریه، دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن را در پشت پرده تشدید اقدامات تروریستی در کشورش و عراق دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی الصطوف نماینده پارلمان سوریه امروز (شنبه) در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه عراق تصریح کرد: دولت بایدن در پشت پرده تنش تروریستی در سوریه و عراق قرار دارد.

وی افزود: آنچه اکنون در مناطق الجزیره، الحسکه، القامشلی و صحرای سوریه می گذرد، با هدف بازگردادندن گروه تروریستی داعش به منظور تکمیل پروژه های تقسیم (منطقه) است.

این نماینده سوری تصریح کرد: اقدام گروه های تروریستی در محاصره کردن الحسکه و القامشلی، برنامه ریزی شده و هدفمند است و دولت کنونی آمریکا در پشت پرده این اقدامات قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حزب دمکرات آمریکا در پشت پرده اقدامات تروریستی است که در برخی شهر های سوریه و عراق صورت می گیرد.

الصطوف تاکید کرد: ما گزینه ای جز پایداری و استقامت در قالب محور مقاومت برای خنثی کردن نقشه های پلید آمریکا نداریم، زیرا مقاومت تنها راه حل برای رهایی از حضور آمریکا در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن در پشت پرده اقدامات تروریستی در سوریه و عراق است

دولت بایدن در پشت پرده اقدامات تروریستی در سوریه و عراق است