مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-06سياسي

شیراز؛ میزبان چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه


رییس چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه گفت: چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه به صورت آنلاین از 28 تا 30 بهمن ماه با رویکرد پاندمی کووید 19 در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازشیراز، کامران باقری لنکرانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 250 مقاله و 10 اثر در مورد اپلیکیشن سلامت به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از این تعداد دو سوم آثار مقاله می باشد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه بهداشت عمومی با مصلحت اجتماع روبه رو هستیم، افزود: ابعاد سلامت و بهداشت از دیدگاه حقوقی، اخلاقی و جامعه شناسی در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رییس کنگره سلامت همراه بیان کرد: درس هایی که کووید 19 به نظام سلامت داده، استفاده گسترده از فناوری اطلاعات در سیستم ارزیابی ها، ظرفیت ارتقاء سلامت و همه گیری بیماری های مزمن در این کنگره مورد توجه شرکت کنندگان قرار می گیرد.

لنکرانی خاطرنشان کرد: برپایی این کنگره به صورت دو سالانه در شیراز به عنوان قطب علمی و فناوری اطلاعات، بسترساز رشد و تعالی در برپایی کنگره های علمی و پزشکی است.

وی اظهار کرد: در سال جاری این کنگره با رویکرد همه گیری بیماری کرونا برای کنترل و  اپیدمی این ویروس برگزار می شود و از دانشگاه های معتبر دنیا مدعوینی در این مراسم حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز؛ میزبان چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه

شیراز؛ میزبان چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه