مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-06اقتصادي

یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی در اردبیل کشف و ضبط شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تعداد یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن گیاهی خوراکی که به وسیله یک دستگاه تریلر کشنده در حال خروج غیرمجاز از استان اردبیل بود کشف و توقیف شد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تعداد یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن گیاهی خوراکی که به وسیله یک دستگاه تریلر کشنده در حال خروج غیرمجاز از استان اردبیل بود کشف و توقیف شد.

رامین صادقی 18 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و طی هماهنگی با معاون دادستان مرکز استان، همکاری نیروی انتظامی و همراهی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعداد یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی خوراکی که با یک دستگاه تریلر کشنده در حال خروج غیرمجاز از استان بود کشف و توقیف شد.

به گفته وی وزن این محموله کشف شده روغن گیاهی به میزان 21 هزار و 80 کیلوگرم بوده و پرونده پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع ذی صلاح ارسال گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خاطرنشان کرد: بازرسی های مستمر کارشناسان و بازرسین این سازمان در بازار و روند توزیع کالاهای تنظیم بازار انجام می گیرد از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، فروش خارج شبکه، فروش اجباری کالا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی در اردبیل کشف و ضبط شد

یک هزار و 242 حلب 17 کیلویی روغن نباتی در اردبیل کشف و ضبط شد