مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-06ورزشي

برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح کرمانشاه به مناسبت دهه فجر


مسئول تربیت بدنی ارتش قرارگاه غرب گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات و تیراندازی با سلاح کمری به همت نیروی زمینی ارتش با حضور هفت تیم از یگان های نظامی استان برگزار شد.

-  تورج امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات و تیراندازی با سلاح کمری به همت نیروی زمینی ارتش با حضور هفت تیم از یگان های نظامی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات که با حضور نیروهای نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در تیپ 35 نیروی مخصوص کرمانشاه برگزار شد در قسمت انفرادی ستوان یکم صادق محمودی اول، استوار دوم منوچهر شاه آبادی دوم و بسیجی تکاور سلام مرادی سوم شد.

مسئول تربیت بندی ارتش قرارگاه غرب ادامه داد: در امتیاز شماری تیمی در این مسابقات نیز، تیم الف تیپ 35 نیرو مخصوص ارتش در جایگاه نخست، تیپ انصار الرسول سپاه در جایگاه دوم و تیم ب تیپ 35 نیروی مخصوص در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی در تشریح شیوه برگزاری این مسابقات، گفت: این مسابقات ویژه نیروهای نظامی بوده و به مسافت هفت کیلومتر به صورت صحرانوردی با حمل کوله پشتی به وزن 15 کیلوگرم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح کرمانشاه به مناسبت دهه فجر

برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح کرمانشاه به مناسبت دهه فجر