مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-06سياسي

نخستین زن آفریقایی در یک قدمی ریاست بر WTO


آمریکا سرانجام حمایت رسمی خود از کاندیداتوری اوکونجو ایویلا برای ریاست بر سازمان جهانی تجارت (WTO) را اعلام کرد تا مانع نهایی برای رسیدن وی به این مقام و انتصاب نخستین رییس زن آفریقایی بر این نهاد جهانی هموار شود.

- آمریکا سرانجام حمایت رسمی خود از کاندیداتوری اوکونجو ایویلا برای ریاست بر سازمان جهانی تجارت (WTO) را اعلام کرد تا مانع نهایی برای رسیدن وی به این مقام و انتصاب نخستین رییس زن آفریقایی بر این نهاد جهانی هموار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر نماینده تجاری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دکتر اوکونجو ایویلا دانش اقتصادی و دیپلماسی بین المللی را به ارمغان خواهد آورد و برای رهبری موثر خود مورد احترام گسترده است و در مدیریت یک سازمان بزرگ بین المللی با اعضای مختلف تجربه دارد.

تصمیم دولت بایدن برای حمایت از نامزدی اوکونجو ایویلا، به عنوان تغییر جهت در حمایت آمریکا از سازمان جهانی تجارت، با استقبال این نهاد روبرو شده است که در چهار سال گذشته هدف انتقاد گسترده دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا قرار داشت.

اکنون که آمریکا حمایت خود از نامزدی اوکونجو ایویلا را اعلام کرده است، انتظار می رود دیوید واکر، رییس شورای عمومی سازمان جهانی تجارت بزودی برگزاری نشستی در ژنو را اعلام کند و طی آن اعضای این سازمان انتصاب اوکونجو ایوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین زن آفریقایی در یک قدمی ریاست بر WTO

نخستین زن آفریقایی در یک قدمی ریاست بر WTO