مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-06بين الملل

طعم شیرین محرومیت زدایی در مناطق مرزی خراسان جنوبی/ساخت 15 سد خاکی


فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری از اجرای محرومیت زدایی در چهار شهرستان مرزی استان خبر داد و گفت: امنیت پایدار در مرز با محرومیت زدایی محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامعلی تناکی ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: بعد از شکست داعش در سوریه و عراق برخی از عناصر خارجی این گروهک تروریستی به افغانستان و لیبی رفتند ولی در این کشورها هم نتوانستند جایگاهی برای خود به دست آورند.

فرمانده تیپ مردم پایه انصارالرضا (ع) و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بیان کرد: با وجود عناصر این گروهک در افغانستان و پیش بینی تحرکات آن در غرب افغانستان و شرق ایران یگان دفاعی امنیتی قرارگاه در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی مستقر شد.

سردار تناکی با اشاره به برخی از اقدامات تاکتیکی و آمادگی های تیپ انصارالرضا (ع) و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری گفت: البته در شرایط فعلی از مرزهای افغانستان خطری از جانب داعش احساس نمی کنیم ولی آمادگی های خود را تحت هر شرایطی حفظ می کنیم.

امنیت پایدار در مرز با محرومیت زدایی محقق می شود وی با تأکید بر اینکه امنیت پایدار در مرز با محرومیت زدایی محقق می شود، اظهار کرد: متأسفانه خشکسالی سال های اخیر مردم مناطق مرز نشین استان را با مسائل و مشکلات عدیده اقتصادی رو به رو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم شیرین محرومیت زدایی در مناطق مرزی خراسان جنوبی/ساخت 15 سد خاکی

طعم شیرین محرومیت زدایی در مناطق مرزی خراسان جنوبی/ساخت 15 سد خاکی