مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-06اجتماعي

بارش باران تا فردا در همدان ادامه دارد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: انتظار داریم امروز بعدازظهر و امشب نیز شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان باشیم و اواسط فردا سامانه بارشی از استان خارج می شود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: انتظار داریم امروز بعدازظهر و امشب نیز شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان باشیم و اواسط فردا سامانه بارشی از استان خارج می شود.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: در مناطقی از جنوب شرق و شرق بارش ها کمتر بوده و در مناطق غربی عمدتاً بهتر بود همچنین بارش ها در مناطقی کوهستانی و ارتفاعات به شکل برف است.

وی بیان کرد: طی روز گذشته بیشترین بارش را به میزان 30 میلیمتر در کرفس درگزین شاهد بودیم، در شهر همدان حدود 17 میلیمتر گزارش بارش داشته ایم و در ایستگاه فرودگاه همدان 6 میلیمتر بارش گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اضافه کرد: دمای هوا در استان تقریباً بالاست و امروز صبح دمای کمینه در اغلب ایستگاه ها، بالای صفر بوده است و تنها در گل تپه با دمای صفر درجه سانتیگراد مواجه بودیم که سردترین ایستگاه استان بود.

وی مطرح کرد: شب گذشته ورزش باد نسبتاً شدید را در اغلب نقاط استان شاهد بودیم و بیشترین بادها در همدان و گل تپه به میزان 55 کیلومتر بر ساعت گزارش شد، از صبح دوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران تا فردا در همدان ادامه دارد

بارش باران تا فردا در همدان ادامه دارد