مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-06سياسي

حسینی: رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید مطالبه اساتید کشورهای اسلامی باشد


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره وظیفه اساتید دانشگاه برای تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: اساتید در این حوزه وظیفه سنگینی دارند و باید تحقق تمدن نوین اسلامی مطالبه اساتید ما و کشورهای اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در وبینار رسالت دانشگاهیان در زمینه سازی تمدن نوین اسلامی که در واحد تهران شمال دانشگاه آزاد برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر گفت: شاید برخی بگویند که در این شرایطی که ما مشکلات اقتصادی در کشور داریم شما چگونه از تمدن نوین اسلامی سخن می گویید، ولی باید توجه کرد در صدر اسلام هم همین گونه بود و برخی فکر نمی کردند اسلام اینگونه بتواند پایه گذار یک تمدن درخشان باشند.

پس این ظرفیت در جهان اسلام وجود داشته است.

وی ادامه داد: خود انقلاب اسلامی یک دلیل دیگر برای ما است، زیرا کسی فکر نمی کرد انقلاب اسلامی بتواند پیروز شود کدام از اندیشکده های غربی چنین اتفاقی را پیش بینی ای کرده بودند؟ وقتی اراده الهی باشد کار انجام می شود.

در این مسیر هم امام رسالت خود را به خوبی انجام داد و هم مردم در رکاب امام بودند و بر اساس وعده خدا پیروزی انقلاب تحقق پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید مطالبه اساتید کشورهای اسلامی باشد

حسینی: رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید مطالبه اساتید کشورهای اسلامی باشد