مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-06سياسي

تقدیر از «راویان بالندگی» شعر انقلاب/ «مؤدب» چهره برگزیده شعر استان تهران شد


در آستانه چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم تقدیر از «راویان بالندگی» شعر انقلاب در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در آستانه چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، مراسمی با عنوان راویان بالندگی که اختصاص به بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب داشت، با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشو ر در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

* تجلیل از راویان شعر انقلاب در کشور براساس این گزارش، مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ضمن اشاره به اینکه اگر کرونا نبود این مراسم با حضور تعداد بی شماری از شاعران و اهالی ادبیات برگزار می شد، امیدواریم هر چه زودتر شرایط طی شود و به روزهای خوب برسیم، گفت: نهاد کتابخانه ها براساس رسالتی که برعهده اش قرار گرفت، با توجه به تدابیر دبیرکل آن، اقدام به برگزاری محافل ادبی در سراسر کشور کرد که در مدت کوتاه، برکات و نتایج خوبی هم داشت.

وی گفت: تاکنون جلسات متنوع و متعددی در سراسر کشور در فضای مجازی برگزار شده است.

این برنامه ها به شکل استانی و ملی برگزار شده اند و امیدواریم این شجره به بهترین نحو به ثمر بنشیند و باز هم تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از «راویان بالندگی» شعر انقلاب/ «مؤدب» چهره برگزیده شعر استان تهران شد

تقدیر از «راویان بالندگی» شعر انقلاب/ «مؤدب» چهره برگزیده شعر استان تهران شد