مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-06سياسي

10پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود


همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال افتتاح وکلنگ زنی می شود.

- ایسنا/کرمان شهرداررفسنجان گفت: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال افتتاح وکلنگ زنی می شود.

محمد مختاری امروز 18 بهمن ماه با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در شهر رفسنجان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، اظهار کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه های مختلف نیز فعالیت دارد.

وی افزود: در این راستا یکی از پروژه های شاخص شهرداری رفسنجان در دهه فجر امسال، افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ 4000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره برداری است.

مختاری همچنین به تکمیل پارک های محله ای آفتاب و قیام اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با متراژ بیش از 5000 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه های شهرداری رفسنجان در ایام مبارک دهه فجر؛ اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر، بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

10پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود