مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-06اجتماعي

هوای اصفهان بارانی می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اواخر روز یکشنبه بر روی استان، گفت: بارش باران در شهر اصفهان از امشب شروع می شود و فردا نیز بارش سبکی خواهیم داشت، - ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اواخر روز یکشنبه بر روی استان، گفت: بارش باران در شهر اصفهان از امشب شروع می شود و فردا نیز بارش سبکی خواهیم داشت، اما میزان این بارش ها قابل توجه نیست.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اواخر روز یکشنبه بر روی استان است.

براین اساس از امروز در بیشتر مناطق استان قسمتی ابری تا نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی از بارش باران و برف، مه آلودگی و احتمال رعد و برق در مناطق غربی، جنوبی و شمال غرب استان خبر داد و گفت: در دیگر مناطق استان طی روز یکشنبه بارش باران با شدت کمتر و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: اختلال در تردد جاده ای و شهری به ویژه در محورهای مواصلاتی غرب و جنوب استان از اواخر روز شنبه و یکشنبه دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان بارانی می شود

هوای اصفهان بارانی می شود