مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-06سياسي

موافقت با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کمیته فرهنگی و یادمان دفاع مقدس استان گفت: این پروژه مهم فرهنگی با انجام مطالعات و آزمایشات لازم به لحاظ فنی و رعایت استانداردها و کیفیت لازم وارد فاز اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج کیامرث حاجی زاده از کسب موافقت دستگاه های مرتبط استان با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در یاسوج خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کمیته فرهنگی و یادمان دفاع مقدس استان گفت: این پروژه مهم فرهنگی با انجام مطالعات و آزمایشات لازم به لحاظ فنی و رعایت استانداردها و کیفیت لازم  وارد فاز اجرا شود.

حاجی زاده با تبریک ایام الله دهه فجر چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در کنار رودخانه بشار تمام جوانب کار به لحاظ ایمنی و با توجه به آینده نگری رعایت شود.

وی به اهمیت و ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: احداث مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در راستای صیانت و تبیین ارزش های دفاع مقدس است و در ساخت آن همه دستگاه های اجرایی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان نسبت به جمعیت به لحاظ تعداد شهید رتبه نخست کشور است، افزود: وجود این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

موافقت با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد