مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-06سياسي

نقد و بررسی کتاب «پرونده مسکوت» در برنامه چراغ مطالعه


بررسی اسناد و اسرار انفجار 8 شهریور 1360 در نخست وزیری» نوشته محمدمهدی اسلامی و محمدحسن روزی طلب دربرنامه چراغ مطالعه نقد وبررسی می شود.

- کتاب پرونده مسکوت: بررسی اسناد و اسرار انفجار 8 شهریور 1360 در نخست وزیری نوشته محمدمهدی اسلامی و محمدحسن روزی طلب دربرنامه چراغ مطالعه نقد وبررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،در برنامه چراغ مطالعه امشب (شنبه 18 بهمن) کتاب پرونده مسکوت: بررسی اسناد و اسرار انفجار 8 شهریور 1360 در نخست وزیری نوشته محمدمهدی اسلامی و محمدحسن روزی طلب را بررسی خواهد شد.

دو ماه بعد از انفجار هفتم تیر در ساختمان حزب جمهوری اسلامی که در آن آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد نفر دیگر شهید شدند انفجار دفتر نخست وزیری اتفاق افتاد که در آن محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به شهادت رسیدند.

در آغاز گمان می شد مسعود کشمیری که در آن زمان جانشین دبیر شورای عالی امنیت ملی بود در این انفجار کشته شده است و قطعاتی از اجساد دیگران را به عنوان بازمانده جسد وی دفن کردند.

پس از مدتی معلوم شد که او مرتبط با سازمان مجاهدین و عامل اصلی انفجار بوده و به خارج از ایران گریخته است.

محمدمهدی اسلامی روزنامه نگار و تاریخ پژوه که امشب مهمان چراغ مطالعه خواهد بود، معتقد است ارتقا مسعود کشمیری از یک عنصر بی نام ونشان تا جانشینی دبیری شورای عالی امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی کتاب «پرونده مسکوت» در برنامه چراغ مطالعه

نقد و بررسی کتاب «پرونده مسکوت» در برنامه چراغ مطالعه