مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-06ورزشي

آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد در طرح کرامت فاطمی


مدیرکل زندان های استان مازندران گفت: با کمک خیران به میمنت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آغاز دهه مبارک فجر 42 زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند و این روند در جهت کمک به زندانیان و خانواده های آنان ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی استادی مدیرکل زندان های استان مازندران بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان طرح کرامت فاطمی با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و اهدای کمک های معیشتی به خانواده زندانیان که در باشگاه ورزشی زندان ساری برگزار شد، اظهار کرد: با کمک خیران، بسیج اصناف و کمیته امداد، ستاد دیه و انجمن های حمایت از زندانیان 25 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در هفته گذشته از زندان آزاد شدند.

استادی افزود: در مراسم طرح کرامت فاطمی تعداد هشت نفر از زندانیان از بند آزاد و در همین روز نیز تعداد 9 نفر از زندانیان در دیگر زندان های استان به آغوش جامعه برخواهند گشت.

وی تصریح کرد: از آغاز دهه فجر تا به حال تعداد 42 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های مازندران آزاد شدند که با هدف تحقق سیاست ها و الویت های کاری سازمان زندان ها قصد داشتیم با جذب کمک های خیران و حمایت نهادهای مردمی به میمنت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد در طرح کرامت فاطمی

آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد در طرح کرامت فاطمی