مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-06اقتصادي

رشد تقاضای سفر هوایی در کشور از پیش بینی جهانی بیشتر است


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تقاضای سفر هوایی در کشور با شیب بیشتر از پیش بینی جهانی در حال رشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش امیرمکری روز شنبه در آیین افتتاح پروژه های فرودگاه شهدای جهرم اظهار داشت: فارس چهارمین استان کشور از لحاظ وسعت و جمعیت با جاذبه های متنوع فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری است.

وی افزود: جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی جهرم به همراه زیرساخت های صنعتی و کشاورزی ظرفیت لازم را برای جذب مسافران با انگیزه های مختلف در خود ایجاد کرده و این فرودگاه با قدمت 50 ساله به عنوان یکی از زیرساخت های مهم برای جابه جایی مسافر و بار و مؤثر در توسعه پایدار مورد توجه مقام ها و مسؤولان استانی و شهرستانی است.

امیرمکری با بیان اینکه تقاضای سفر هوایی در کشور با شیب بیشتر از پیش بینی جهانی در حال رشد است، تصریح کرد: در شرایط پاندمی کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی که بالاتر از استانداردها و رویه های قابل عمل در هوانوردی دنیا است و با صرف هزینه های بالا از طرف متولیان و مجریان صنعت هوانوردی کشور، سفرهای هوایی، ایمن ترین و سالم ترین روش جا به جایی مسافران تبدیل شده و شعار ACI مبنی بر تجربه سفر سلامت هوایی در دنیا در کشور اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تقاضای سفر هوایی در کشور از پیش بینی جهانی بیشتر است

رشد تقاضای سفر هوایی در کشور از پیش بینی جهانی بیشتر است