مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-06اقتصادي

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب استان تهران برگزار شد


جلسه بررسی عملکرد شعب استان تهران با هدف ارائه راهکار جهت استفاده بهینه و حداکثری در فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری با حضور مدیر، معاونان و یازده رییس شعبه این مدیریت در ساختمان یوسف آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه عملکرد شعب در تمامی موارد اعم از جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی و خدمات بانکداری مدرن و طرح وصول مطالبات فجر در دستور کار و بررسی قرار گرفت؛ همچنین راه های تحقق طرح های ابلاغی نظیر طرح شعب پیشرو، طرح پیشاهنگ و طرح خدمات کارمزدی بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه پیشنهاد شد.

تأکید بر استفاده بهینه از فرصت باقی مانده برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده سال جاری، یکی دیگر از موضوعات محوری و پراهمیت مطرح شده در این جلسه بود.

مدیران ارشد استان تهران در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی مدون و حساب شده جهت مشارکت بیشتر و تلاش مضاعف تمامی کارکنان شعبه در تحقق اهداف ابلاغی تأکید کردند.

مرحله دوم مسابقه بخشنامه خوانی، توصیه جهت بهبود ترکیب منابع و جذب مشتریان حقوقی، پایش و کنترل دستگاه های پوز مشتریان و پیگیری دستگاه صفر و کم تراکنش از دیگر مواردی بود که در جلسه بررسی عملکرد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب استان تهران برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب استان تهران برگزار شد