مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-06پزشكي

تعلیق پروازها به انگلیس تا پایان بهمن تمدید شد


سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تعلیق پروازها به انگلیس که به دلیل شیوع گونه جهش یافته ویروس کرونا از ابتدای دی ماه اجرایی شد تا پایان بهمن تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور انگلیس و بر اساس درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلافاصله با ابلاغ رسمی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی (ایرلاین ها) ابتدا در اول دی ماه همه پروازها از مبدأ و مقصد انگلستان به کشور به حالت تعلیق درآمد و برای سومین بار نیز این تعلیق ها تا پایان بهمن ماه جاری تمدید شد.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه ایران نخستین کشور در منطقه بود که همه پروازها به انگلیس و بالعکس را لغو کرد، آمده است؛ علاوه بر موضوع لغو پروازهای مستقیم، همچنین پروازهای کانکشن از سایر کشورها به خصوص کشورهای اروپایی کاملاً محدود و کنترل شده است و این محدودیت ها همچنان ادامه دارد.

در این اطلاعیه همچنین تصریح شده است: کشورهایی از جمله ژاپن، زیمبابوه، نامیبیا، آنگولا، موزامبیک، مالاوی و چند کشور دیگر که تا 21 دی واریانت های جهش یافته نگران کننده در آن ها گزارش شده بود نیز مشمول قوانین بهداشتی سختگیرانه قرار گرفت و کسانی که در عرض 2 هفته قبل از ورود به کشور در یکی از کشورهای فوق اقامت یا حضور داشته اند و یا مبدأ سفرشان از این کشورها بوده، از سفر به ایران منع شدند و اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق پروازها به انگلیس تا پایان بهمن تمدید شد

تعلیق پروازها به انگلیس تا پایان بهمن تمدید شد