مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-06پزشكي

کارت ملی جایگزین دفترچه بیمه تامین اجتماعی می شود


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخشنامه ای جزییات حذف دفترچه درمانی از ابتدای اسفندماه امسال را به تمامی واحدهای اجرایی ستادی و استانی این سازمان ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به فراهم شدن امکان ارایه خدمات (ویزیت، تجویز دارو، پاراکلینیک شامل آزمایشگاه تشخیص طبی، تصویربرداری، فیزیوتراپی و .

)، در بستر الکترونیک برای تمامی پزشکان و ارایه کنندگان خدمات تشخیصی و درمانی، با صدور این بخشنامه، چاپ دفترچه های درمانی جدید از اول اسفند ماه سال 1399 متوقف می شود.

براساس این بخشنامه، از اول اسفندماه سال 1399 صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی متوقف خواهد شد و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می توانند با ارایه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند و در زمان مراجعه به پزشک و موسسات تشخیصی و درمانی الزامی به ارایه دفترچه درمانی از سوی بیمار نیست.

در این بخشنامه مطرح شده است: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می توانند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی eservices.

tamin.

ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی و درج شماره تلفن همراه (موبایل) خود در درگاه مذکور اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت ملی جایگزین دفترچه بیمه تامین اجتماعی می شود

کارت ملی جایگزین دفترچه بیمه تامین اجتماعی می شود