مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-06اقتصادي

گازرسانی به تمام روستاهای البرز تا پایان سال 1400


پیش بینی می شود که پروژه گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال 1400 به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزالله شهبازی ظهر شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان کرج اظهار کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته تا پایان سال آینده پروژه گازرسانی به روستاهای استان البرز به پایان خواهد رسید.

وی بیان کرد: با تلاش مسئولان توانستیم فاز اول پروژه گازرسانی به روستاهای جاده کرج – چالوس را با تمام سختی ها و مسیر سخت به اتمام برسانیم که باید قدردان زحمت دست اندرکاران آن باشیم، با همین همت بود که امروز مشعل گاز روستای کندر در کنار گلزار شهدای این روستا روشن شد.

استاندار البرز با بیان اینکه با انجام پروژه گازرسانی به روستاهای جاده کرج – چالوس مردم این مناطق سرد و کوهستانی از موهبت گاز برخوردار شدند، تصریح کرد: امیدواریم به وظیفه خود نسبت به مردم به خوبی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 700 خانوار در این روستا سکونت دارند، خاطرنشان کرد: برای فاز اول این پروژه بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد و توانستیم آن را در موعد مقرر افتتاح کنیم.

شهبازی با بیان اینکه پروژه های بعدی نیز بر این مبنا ادامه خواهیم داد، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده چند روستای دیگر در محور کرج - چالوس تا پایان خرداد ماه سال 1400 از نعمت گاز برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به تمام روستاهای البرز تا پایان سال 1400

گازرسانی به تمام روستاهای البرز تا پایان سال 1400