مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-06سياسي

طرح ساماندهی و ارتقاء سطح داوران مسابقات قرآن کریم اجرا می شود


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: طرح ساماندهی و ارتقاء سطح داوران مسابقات قرآن کریم در کشور اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی قره شیخلو در جلسه هم اندیشی با موضوع طرح ساماندهی و ارتقا سطح داوران مسابقات قرآن کریم که صبح شنبه در مشهد و به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شد گفت: اوقاف با بیش از چهار دهه برگزاری مسابقات باید بحث ساماندهی داوران به عنوان یکی از ارکان مهم این بخش در نظر می گرفت.

وی گفت: اگر چه در این مسیر قدم هایی برداشته شده و به سرانجام نرسیده لذا این را به صورت جدی در دستور کار گذاشتیم و با مشاوره های زیاد با افراد متخصص در نهایت به یک جمع بندی رسیدیم و آیین نامه ای تصویب شد.

قره شیخلو اظهار کرد: این طرح در حال سنجش است و بخشی از کل طرح ساماندهی شده است یعنی در کنار این سنجشی که آغاز شده و در یک بازه زمانی 6 ماهه به پایان می رسد، ما آیین نامه های دیگری نیز فعال می کنیم که مجموعه این آیین نامه ها طرح ساماندهی را تشکیل می دهد.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: همه طرح ها برای کامل شدن به زمان نیاز دارد و باید همه جوانب را برای آن در نظر بگیریم و در این شرایطی که هیچ قانون و ضابطه ای به این شکل وجود نداشته این دستاورد 60 تا 70 درصدی در گام اول، موفقیت خوبی محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی و ارتقاء سطح داوران مسابقات قرآن کریم اجرا می شود

طرح ساماندهی و ارتقاء سطح داوران مسابقات قرآن کریم اجرا می شود