مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-06سياسي

کنفرانس مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی در شیراز برگزار می شود


ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی طی روزهای 28 تا 30 بهمن به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی طی روزهای 28 تا 30 بهمن به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

رییس مرکز تحقیقات ایمنی دانشگاه شیراز شنبه 18 بهمن در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: دانشگاه شیراز نخستین دانشگاه ایران است که به صورت رسمی، از سال 1383 به مبحث ایمنی، در قالب مرکز تحقیقات ایمنی وارد شده است.

نعمت اللهی افزود: با توجه به نیازهای روزافزون کشور به دانش و فناوری های ایمنی و تربیت کارشناسان و متخصصین موردنیاز در زمینه ایمنی، از چهارسال پیش تصمیم به توسعه مرکز تحقیقات ایمنی در قالب دانشکده ی ایمنی گرفته شد.

او ادامه داد: دانشکده ایمنی، دانشکده ای چند وجهی است که اغلب رشته های آکادمیک قدیم و جدید را در بر می گیرد و در همه علومی که به نحوی به بحث ایمنی و قابلیت اطمینان ارتباط دارند، وارد می شود؛ به همین دلیل با تأسیس این دانشکده، ارتباطی چندگانه با وجوه مختلف علم و صنعت در داخل و خارج دانشگاه برقرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی در شیراز برگزار می شود

کنفرانس مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی در شیراز برگزار می شود