مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-06فرهنگي

انتخاب 70 شهر به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر


70 شهر در 9 حوزه موضوعی فرهنگ و هنر به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر انتخاب شدند و با معرفی شهرهای خلاق هر بخش شبکه شهرهای خلاق در 7 حوزه ها فرهنگ و هنر تشکیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، ابراهیم حیدری دبیر اجرایی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر گفت: داوری بخش های 9 گانه رقابت شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با بررسی مستندات فعالیت های هنری و خلاقانه 367 شهر طی دو مرحله صورت گرفت.

در مرحله نیمه نهایی 143 شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه های 9 گانه رقابت معرفی شدند و اکنون پس از بررسی نهایی فعالیت های شهرها در حوزه های فرهنگ و هنر 70 شهر خلاق انتخاب شدند.

او متدکر شد: شمار شهرهای برگزیده خلاق فرهنگ و هنر در حوزه های مختلف به تفکیک به این شرح است که 10 شهر در حوزه موسیقی، 10 شهر در زمینه ادبیات ،12 شهر در حوزه صنایع دستی و سنتی، در حوزه مد و لباس 5 شهر، در زمینه سینما 8 شهر، در حوزه هنرهای نمایشی 8 شهر و در زمینه هنرهای تجسمی نیز 11 شهر برگزیده شدند و شبکه شهرهای خلاق هر یک از بخش ها با حضور شهرهای برگزیده تشکیل خواهد شد.

همچنین دو بخش رسانه و مطبوعات 2 شهر و زمینه چاپ و بسته بندی 4 شهر هم به عنوان شهرهای شایسته تقدیر معرفی شدند و به دلیل شمار کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 70 شهر به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

انتخاب 70 شهر به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر