مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-06دانش

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی فردا معرفی می شوند


مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی و بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فردا به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی و بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی فردا با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از شخصیت های علمی کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

فراخوان پذیرش طرح ها در سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی در فروردین ماه، از طریق وبگاه جشنواره و سایر مسیرهای اطلاع رسانی الکترونیکی و پستی در داخل و به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی در خارج از کشور آغاز شد و ثبت نام متقاضیان در مهرماه خاتمه یافت.

جشنواره بین المللی خوارزمی در محورهای اصلی پژوهش های بنیادی، کاربردی، طرح های توسعه ای، اختراع و نوآوری در گروه های تخصصی مهندسی برق وکامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، فناوری های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالورژی و انرژی های نو، مهندسی نرم افزار و فناوری اطاعات، صنایع و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، علوم پایه، عمران، هوافضا، معماری و شهرسازی، هنر، علوم پزشکی و نظایر آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی فردا معرفی می شوند

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی فردا معرفی می شوند