مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-06سياسي

تعیین چشم انداز رسانه در مطبوعات استان قم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر تعیین بیانیه ای مانند بیانیه گام دوم برای مطبوعات گفت: بر این اساس تعیین شود مطبوعات می خواهد به چه جایگاهی برسد و اهداف و مطالبات آنها تعیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید موسی حسینی کاشانی در مراسم تکریم از بانوان خبرنگار استان قم که به همت خانه مطبوعات برگزار شد، با بیان اینکه انجمن های صنفی باید پویا و فعال باشند، اظهار کرد: خانه مطبوعات یکی از انجمن های صنفی است که برای پیگیری مطالبات اهالی رسانه تشکیل شده تا مجموعه دغدغه ها را دنبال و زمینه انسجام و هماهنگی بین اعضا و اهالی رسانه را فراهم کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: توجه جدی به حضور بانوان در عرصه های مختلف و پیگیری برای حضور مؤثر و شایسته آنها صورت می گیرد.

سیاست گذاری کلان رهبر معظم انقلاب در مورد بانوان در همه مجموعه ها تسری پیدا می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: خانه مطبوعات به بانوان خبرنگار توجه جدی دارد برنامه ریزی خوبی داشته و بر مبنای هدفگذاری حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت بندی باید در مجموعه های مختلف در عرصه رسانه صورت گیرد، گفت: وضعیت بیمه خبرنگاران، معیشتی و جایگاه اهالی رسانه از جمله مطالبات و مشکلات است که در این بخش باید اولویت ها را تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین چشم انداز رسانه در مطبوعات استان قم

تعیین چشم انداز رسانه در مطبوعات استان قم