مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:352021-02-06ورزشي

مرکز پایش ترافیکی شهرستان زرقان افتتاح شد


همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهری شهرستان زرقان با حضور معاون امور عمرانی استانداری فارس، سرپرست فرمانداری زرقان و دیگر مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

- فرماندار شهرستان زرقان شنبه 18 بهمن در آیین افتتاح این پروژه ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: امروز شاهد درجه بالایی از همدلی و انسجام بین مدیران شهری و اجرایی در زرقان هستیم.

محمد اسداللهی با بیان اینکه برخی تصور می کنند که کار شهرداری تنها امور عمرانی است، افزود: اگرچه شهرستان زرقان نوپاست اما شهرداری آن در حوزه های ورزشی، فرهنگی، علمی و دیگر حوزه ها به خوبی ورود کرده است.

او با بیان اینکه بار رشد زرقان به دوش مدیریت شهری است، افزود: شهرداری و شورای زرقان برای ارتقاء و استقرار دستگاههای اجرایی در این شهرستان تلاش زیادی کرده اند و طی دو ماه گذشته هم چهار دستگاه دیگر مستقر و تجهیزات آنها تکمیل شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان خاطرنشان کرد: زمانی حوزه عمل و دامنه زرقان از پاسارگاد تا شیراز کشیده می شد اما بذل و بخشش ها موجب شد تا همه شهرستان و خودشان آخرین نقطه شوند.

اسداللهی با بیان اینکه زرقان دومین شهرستانی است دارای بیشترین مدرسه خیرساز است، گفت: این شهرستان دارای گنجینه ای از بزرگان و معتمدین است که همیشه کنار مسئولان بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پایش ترافیکی شهرستان زرقان افتتاح شد

مرکز پایش ترافیکی شهرستان زرقان افتتاح شد