مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-06سياسي

راهکار مقابله با کوله بری و قاچاق کالا در شهرهای مرزی برخورد قهری نیست


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر ما بازارچه ها مرزی را تقویت کنیم و فرصت کسب و کار و تجارت را برای آن ها فراهم کنیم مطمئن باشید دیگر شاهد کوله بری نخواهیم بود.

- رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید از پایانه های مرزی: راهکار مقابله با کوله بری و قاچاق کالا در شهرهای مرزی برخورد قهری نیست رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر ما بازارچه ها مرزی را تقویت کنیم و فرصت کسب و کار و تجارت را برای آن ها فراهم کنیم مطمئن باشید دیگر شاهد کوله بری نخواهیم بود.

حمیدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر هفته گذشته چند تن از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به حوزه های انتخابیه استان آذربایجان غربی و بازدید از پایانه های مرزی رازی، تمرچین و کیله؛ بیان کرد: پایانه های مرزی فرصت بسیار مناسبی برای رونق کسب و کار و تجارت و اشتغال زایی در شهرهای مرزی کشور می باشند.

بنابراین ضروری است که ما این ظرفیت بالقوه را به بالفعل درآورده و از این پایانه ها برای تقویت تجارت و صادرات با کشورهای همسایه استفاده کنیم.

وی در ادامه اظها کرد: خیلی از کالاها و محصولات به ویژه در بخش کشاورزی و مواد غذایی در کشور در برخی از فصول سال بیش از نیاز کشور تولید می شوند که این پایانه های مرزی می توانند نقش بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار مقابله با کوله بری و قاچاق کالا در شهرهای مرزی برخورد قهری نیست

راهکار مقابله با کوله بری و قاچاق کالا در شهرهای مرزی برخورد قهری نیست