مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-06سياسي

بیش از 4 هزار نفر از خادمیاران مازندران تعیین تکلیف می شوند


مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: 4 هزار و 278 نفر از خادمیاران استان تا 15 اسفند ماه باید تعیین تکلیف شوند.

- سهیل صالحی در گفت وگو با  خبرنگار فارس در ساری به فعالیت 15هزار و 455خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در سطح استان مازندران اشاره و اظهار کرد: 10هزار و477 نفر از این تعداد خادمیار را برادران و 4هزار و 978 نفر دیگر نیز خواهران علاقه مند به خدمت به نیت امام رضا(ع) هستند.

وی افزود: برای 10هزار و 87 نفر از این تعداد کشیک حرم در سامانه خادمیاری آستان قدس فعال است که شیفت حرم، تشویق خادمیاران به پاس زحمات و فعالیت آنان در شهرستان و روستای محل سکونت در طول هر ماه است.

مسوول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران الزامات تحقق شیفت حرم برای هر خادمیار را شرکت در آزمون سامانه ای و ثبت فعالیت هر خادمیار در سامانه برشمرد و اضافه کرد: فعالیت هر خادمیار باید از سوی مسوولان کانون های مربوطه تایید و خادمیاران فعال و غیرفعال باید از یکدیگر تفکیک شوند و خادمیاری که ثبت فعالیت و گزارش کار ندارد و غیرفعال است و تعیین وضعیت می شود.

* بیش از 4000خادمیار در آستانه تعیین وضعیت هستند صالحی با بیان اینکه تعداد 4هزار و 278 نفر از خادمیاران ثبت نام شده در سامانه خادمیاری از استان مازندران تا 15 اسفند ماه سال جاری باید تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار نفر از خادمیاران مازندران تعیین تکلیف می شوند

بیش از 4 هزار نفر از خادمیاران مازندران تعیین تکلیف می شوند