مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-06سياسي

بنیاد مستضعفان 145 میلیارد تومان طرح در ایلام اجرایی کرده است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان 145 میلیارد تومان طرح در ایلام اجرایی کرده است، گفت: خدمات بنیاد مستضعفان در استان قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز شنبه در نشست محرومیت زدایی استان که با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور، منصوری رییس بنیاد علوی کشور، بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، از مجموعه تلاش ها و خدمات بنیاد مستضعفان در استان تقدیر کرد و اظهار کرد: کار ماندگار بنیاد مستضعفان در استان ایلام را باید در تحت پوشش قرار دادن دو شهرستان محروم استان در امر محرومیت زدایی دید.

وی افزود: البته خدمات و تلاش های ارزنده بنیاد مستضعفان منحصر به محرومیت زدایی نبوده بلکه در حوزه ها و حوادث و رخدادهای مختلف چون سیل فروردین ماه 98، کنگره بزرگ اربعین و … امروز در بحث کرونا همواره شاهد دلسوزی و تعهد این نهاد ارزشمند در کمک به مردم استان بوده ایم.

استاندار ایلام عنوان کرد: بنیاد مستضعفان ظرف دو سه سال اخیر بیش از 145 میلیارد تومان طرح و پروژه مختلف یا شروع به کار کرده، یا در حال انجام بوده، یا افتتاح کرده و یا به صورت کمک های مومنانه پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان 145 میلیارد تومان طرح در ایلام اجرایی کرده است

بنیاد مستضعفان 145 میلیارد تومان طرح در ایلام اجرایی کرده است