مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-06سياسي

کم کاری در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی/ لزوم وحدت رویه همه نهادهای فرهنگی


مدیرکل حوزه هنری لرستان با اشاره به اینکه در پاسداشت ارزش های انقلاب دچار کم کاری هستیم، گفت: جبران این مسئله، با همدلی و وحدت رویه همه ظرفیت های هنری و فرهنگی استان محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کرم اللهی امروز شنبه در مراسم تجلیل از هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی در لرستان ضمن ادای احترام به بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امام راحل به ما مستقل بودن، آزاد بودن، مسلمان بودن و انقلابی بودن را آموخت و ما را در فضای انقلاب اسلامی انسانی اثرگذار تربیت کرد تا بتوانیم از کیان اسلامی کشور دفاع کنیم و ترجمان واقعی هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه باشیم و در برخورد با جهان استکبار ید واحده باشیم.

ویژگی های انقلاب اسلامی ایران وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تفاوت اساسی با تمام انقلاب های دنیا دارد، تصریح کرد: تفاوت بنیادی انقلاب ما در ایدئولوژی ایجاد آن است، ما براساس تفکر توحیدی و ایمانی و برای اقامه عدل و عدالت و آزادی و حاکمیت قرآن در جغرافیای ایران اسلامی انقلاب کردیم و علت تداومش هم همین امر است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان با تاکید بر اینکه خصوصیت دیگر انقلاب اسلامی این است که خواست عموم مردم بود، انقلاب های دیگر بر اساس خواست عده ای خواص شکل می گیرد اما انقلاب اسلامی یک خواست عمومی بود و در همه ساختار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی/ لزوم وحدت رویه همه نهادهای فرهنگی

کم کاری در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی/ لزوم وحدت رویه همه نهادهای فرهنگی