مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-06ورزشي

اطلس آمایش مشارکت اجتماعی اصفهان رونمایی شد/ کمک به «به زیستی» فرهنگی


معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به خلأ بزرگ مسأله یابی در شهر اصفهان گفت: اطلس آمایش مشارکت اجتماعی شهر اصفهان در راستای موضوع «به زیستی» فرهنگی و نشاط اجتماعی نصف جهان طراحی شد.

- اصفهان-معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به خلأ بزرگ مسأله یابی در شهر اصفهان گفت: اطلس آمایش مشارکت اجتماعی شهر اصفهان در راستای موضوع به زیستی فرهنگی و نشاط اجتماعی نصف جهان طراحی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عیدی با اشاره به رونمایی از اطلس آمایش مشارکت اجتماعی شهر اصفهان اظهار داشت: مسئله یابی، رکن حوزه برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی در هر زیست بومی است؛ به این معنا که مدیران فرهنگی دقیقاً باید بدانند که قصد دارند چه مسأله ای را حل کنند و راهبردهای آنان باید به چه موضوعاتی بپردازد.

وی با اشاره به وجود خلأ بزرگ مسئله یابی در شهر اصفهان و همچنین کشور افزود: بر همین اساس معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تهیه اطلس آمایش مشارکت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: این اطلس شامل دو بخش است که یکی، تمام مسائل و مصائب اجتماعی محلات شهر اصفهان را اولویت بندی می کند و هر کدام از مدیران مناطق شهری می توانند بر اساس این اطلس، محلات خود را مسئله یابی کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس آمایش مشارکت اجتماعی اصفهان رونمایی شد/ کمک به «به زیستی» فرهنگی

اطلس آمایش مشارکت اجتماعی اصفهان رونمایی شد/ کمک به «به زیستی» فرهنگی