مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-06پزشكي

بهره برداری از بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیمارستان یک هزار تختخوابی مردانی آذر نیز تا پایان سال و بخشی دیگر از پروژه ها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز بهداشت استان با اشاره به بخشی از اقدامات و فعالیت های مهم دانشگاه اظهار داشت: با وجود بیماری کرونا، چندین طرح و پروژه مهم استان همچون بیمارستان یک هزار تختخوابی مردانی آذر نیز تا پایان سال و بخشی دیگر از پروژه ها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح دو مرکز جامع سلامت و درمان بستر استان در روزهای آتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: عملیات احداث هشت مرکز به اتمام رسیده و با بهره برداری از دو مرکز دیگر در روزهای آتی، تعداد این مراکز به 18 مورد می رسد.

  پیشگیری و آموزش، مقدم بر درمان است/ کرونا ما را غافلگیر نکرد استاندار آذربایجان شرقی گفت: : توجه کافی به امر آموزش و پیشگیری، بسیاری از هزینه ها و آمار ابتلا به انواع بیماری های جسمی و روانی در جامعه را کاهش داده و مانع افزایش مراجعات بیماران به مراکز درمانی می شود.

محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز بهداشت استان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان استان در مبارزه با بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز

بهره برداری از بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز