مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-06اقتصادي

افتتاح 15 پروژه با اعتبار بیش از 19 میلیارد تومان در پیشوا


همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر 15 پروژه در بخش های مختلف با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و مسؤولان شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران در پیشوا با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح 13 پروژه، اظهار کرد: یک مورد کلنگ زنی و بهره برداری از 12 پروژه با اعتبار 14 میلیارد و 150 میلیون تومان و اشتغالزایی 160 نفر در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان انجام شد.

وی گفت: 6 پروژه مربوط به آموزش وپرورش، 3 پروژه مربوط به اداره ورزش و جوانان بود که خوشبختانه 2 پروژه در مناطق حاشیه نشین شهر بودند و ما از مدت ها قبل تأکید داشتیم در این مناطق چنین پروژه هایی انجام شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: با افتتاح این دو مجموعه ورزشی برای 18 نفر اشتغال ایجاد شده است.

حسن بیگی ابراز کرد: همچنین یک پروژه مربوط به شهرداری، دو پروژه هم مربوط به بهریستی و یک پروژه دیگر هم مربوط به شبکه بهداشت و درمان امروز به بهره برداری رسید.

2 پروژه ورزشی با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان حسین عباسی فرماندار پیشوا در حاشیه افتتاح 2 پروژه ورزشی با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که باید در شهرستان ها انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 پروژه با اعتبار بیش از 19 میلیارد تومان در پیشوا

افتتاح 15 پروژه با اعتبار بیش از 19 میلیارد تومان در پیشوا