مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:302021-02-06سياسي

تعداد مبتلایان کرونا در استان سمنان رو به افزایش است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان رو به افزایش گذاشته است، گفت: گرمسار در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبودیم که بدین سبب رنگ بندی شهرهای استان با تغییرات جزیی همراه بود، تاکید کرد: شهرستان گرمسار از رنگ آبی به رنگ نارنجی تغییر وضعیت داد که این امر نشان دهنده آن است که مردم در آن شهرستان لازم است با همراهی نیروهای دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری رعایت پروتکل ها را جدی تر بگیرند، چرا که دو پله رنگ بندی تغییر کرد.

وی با بیان اینکه مهدی شهر نیز از رنگ آبی به رنگ زرد تغییر یافت و به نوعی تعداد مبتلایان بیشتر شد، که نشان می دهد مردم ما نباید عادی سازی را در دستور کار قرار دهند و حساسیت های قبلی را داشته باشند، ابراز کرد: مجموعه تغییر رنگ بندی شهرستان های سمنان، دامغان، شاهرود و مهدی شهر رنگ زرد، گرمسار رنگ نارنجی و سه شهر آرادان، سرخه و میامی در وضعیت رنگ آبی هستند.

سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل ها، بیان کرد: اخیراً گزارش شده مراسم مختلفی در بحث شادی و عزا برگزار و سبب تجمع مردم شده است، لذا از مردم می خواهیم تا از تجمعات بپرهیزند و رعایت فاصله گذاری را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان کرونا در استان سمنان رو به افزایش است

تعداد مبتلایان کرونا در استان سمنان رو به افزایش است