مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-06بين الملل

عدم فروش سلاح به ائتلاف عربستان، تصحیح اشتباهات گذشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر مسئولین آمریکایی در خصوص یمن اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: توقف حمایت و عدم فروش سلاح به ائتلاف عربستان در صورتی که یک مانور سیاسی نباشد می تواند گامی در جهت تصحیح اشتباهات گذشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر مسئولین آمریکایی در خصوص یمن اظهار داشت: توقف حمایت و عدم فروش سلاح به ائتلاف عربستان در صورتی که یک مانور سیاسی نباشد می تواند گامی در جهت تصحیح اشتباهات گذشته باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این موضوع مشکل یمن را به تنهایی حل نمی کند و در ادامه باید محاصره هوایی، دریایی و زمینی که بواسطه آن هزاران نفر از مردم آن کشور به دلیل فقر غذایی و دارویی جان باختند، برطرف و حملات نظامی کشور های متجاوز به رهبری عربستان سعودی به یمن نیز قطع گردد.

خطیب زاده با تاکید بر اینکه جامعه جهانی و برخی کشور هایی که با تجارت و فروش سلاح در جنایت های عربستان علیه مردم یمن شریک هستند باید به حمایت های سخت و نرم خود از عربستان پایان دهند و راه را برای ادامه این فاجعه انسانی مسدود نمایند، افزود: متأسفانه عربستان با شروع ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم فروش سلاح به ائتلاف عربستان، تصحیح اشتباهات گذشته است

عدم فروش سلاح به ائتلاف عربستان، تصحیح اشتباهات گذشته است