مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-06سياسي

نیروهای حفتر از انتخاب قوه مجریه جدید در لیبی استقبال کردند


ارتش شرق لیبی موسوم به ارتش ملی به فرماندهی خلیفه حفتر از نتایج مجمع گفت وگوی سیاسی لیبی و قوه مجریه جدید برای هدایت کشور به سمت انتخابات مقرر در واخر سال جاری میلادی استقبال کرد.

- ارتش شرق لیبی موسوم به ارتش "ملی" به فرماندهی خلیفه حفتر از نتایج مجمع گفت وگوی سیاسی لیبی و قوه مجریه جدید برای هدایت کشور به سمت انتخابات مقرر در واخر سال جاری میلادی استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، احمد المسماری، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای ارتش ملی در بیانیه ای به ملت لیبی درباره نتایج مجمع گفت وگوی سیاسی تحت نظارت فرستاده سازمان ملل به لیبی تبریک گفت و از تلاش های پیگیر و واقعی استفانی ویلیامز، جانشین نماینده سازمان ملل تقدیر کرد.

المسماری تاکید کرد: این تلاش ها منجر به انتخاب قوه مجریه جدید در راستای اهداف لیبیایی ها شد و فرماندهی کل بابت این نتایج به شخصیت های ملی انتخاب شده به خصوص محمد یونس المنفی که ریاست شورای ریاستی را برعهده می گیرد و نیز عبدالحمید محمد دبیبه نخست وزیر دولت موقت تبریک می گوید.

سخنگوی نیروهای حفتر اظهار کرد: لیبیایی ها امیدوار هستند مسؤولان منتخب تلاشی خستگی ناپذیر انجام داده و و خدمات ارائه کرده و کشور را برای برگزاری انتخابات سراسری در 24 دسامبر آماده کنند و این سرآغاز روند دموکراتیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای حفتر از انتخاب قوه مجریه جدید در لیبی استقبال کردند

نیروهای حفتر از انتخاب قوه مجریه جدید در لیبی استقبال کردند