مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 17:102021-02-06پزشكي

کاهش حدود 40 درصدی درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی


معاون فرهنگی وزارت بهداشت و درمان گفت: در گذشته از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی، اعتباری به بخش های فرهنگی اختصاص پیدا می کرد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی وزارت بهداشت و درمان گفت: در گذشته از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی، اعتباری به بخش های فرهنگی اختصاص پیدا می کرد، اما در شرایط کرونایی درآمدهای اختصاصی با افت حدود 40 درصدی مواجه شد.

سیما سادات لاری 18 بهمن ماه در نشست با تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت بیماری کرونا یک مسئله پیچیده بود، اظهار کرد: کرونا ثابت کرد یک مدیر دانشگاه علاوه بر مباحث علمی باید با یک رابطه اجتماعی درصدد جلب مشارکت برای مدیریت این اپیدمی نیز باشد.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت و درمان در خصوص کمبود بودجه در مسائل رفاهی و فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: در گذشته صندوق رفاه دانشجویی نقش پررنگی نداشت، اما در رویکرد جدید و با رایزنی های صورت گرفته سرانه بودجه فرهنگی و دانشجویی افزایش پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه بودجه رفاهی در مقابل بودجه فرهنگی بسیار ناچیز است، عنوان کرد: باید دست افرادی که در این شرایط کار فرهنگی می کنند را بوسید، دانشجو نباید صرفا تحصیل کند، بلکه دانشجو باید چند بعدی باشد و در زمینه های فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حدود 40 درصدی درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی

کاهش حدود 40 درصدی درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی